نوشته شده توسط : اندیشه برتر

قیمت چاپ

امروزه صنعت چاپ به قدری پیشرفت کرده است که هر شخصی در هر کسب و کاری ممکن است نیاز به خدمات چاپ داشته باشد. اما قیمت چاپ دغدغه ای است که همه مردم درگیر آن هستند و می‌خواهند قیمت دقیق خدمات چاپ را بدانند. صاحبین کسب و کار همواره به دنبال آن هستند که با کمترین هزینه بیشترین بهره وری را داشته باشند. همچنین کنترل هزینه های سنگین یک استراتژی مهم در هر کسب و کار می‌باشد.

در این مقاله به شما مهم ترین فاکتورهایی که در قیمت چاپ تاثیر گذار هستند را معرفی می‌کنیم. عده ای فکر می‌کنند برآورد هزینه چاپ کار دشواری است و هرکسی نمی‌تواند این کار را بکند. شما می‌توانید با مطالعه این مقاله از عوامل موثر در هزینه چاپ با خبر شوید و خودتان تا حدودی قیمت را برآورد کنید. همچنین می‌توانید با کارشناسان ما در مجتمع چاپ اندیشه برتر تماس بگیرید تا آنها برای شما هزینه چاپ را برآورد کنند.

عوامل موثر در قیمت چاپ

عوامل زیادی هستند که در هزینه چاپ انواع بنر، کاتالوگ و غیره تاثیر دارند که ما به مهم ترین آنها اشاره می‌کنیم.

  1. تکنولوژی مورد استفاده: در صنعت چاپ از روش های مختلفی برای چاپ استفاده می‌شود. تکنولوژی مورد استفاده در هر روش با روش دیگر متفاوت است. از آنجا که هزینه هر تکنولوژی و نیروی انسانی مورد استفاده برای آن تکنولوژی متفاوت است، پس این مورد تاثیر مستقیم بر قیمت چاپ می‌گذارد.

  2. تیراژ: تعداد یکی دیگر از فاکتورهایی است که در قیمت چاپ تاثیر مستقیم می‌گذارد. معمولا هرچه تیراژ کار یا تعداد بیشتر شود، قیمت تکی محصول به صرفه تر می‌شود. پس پیشنهاد می‌شود کار خود را در تیراژ بالا سفارش دهید تا قیمت هرکدام از بروشورها یا کارت ویزیت و غیره برای شما کمتر شود.

  3. امکانات پس از چاپ: معمولا پس از چاپ اقداماتی مانند برش های مخصوص، استفاده از روکشی خاص، استفاده از افکت های چاپ و غیره صورت می‌گیرد. این اقدامات به قیمت نهایی چاپ می‌افزایند.

  4. چاپ اختصاصی یا دیجیتال: چاپ اختصاصی روشی قدیمی و رایج در صنعت چاپ است. در این روش نوشته و محتوای شما در یک استوانه قرار می‌گیرد و سپس تحت فشار عملیات چاپ روی کاغذ انجام می‌شود. این روش معمولا برای کارهای با تیراژ بالا استفاده می‌شود. روش چاپ دیجیتال روشی مدرن و امروزی است که چاپ به وسیله لیزر و جوهر افشان و غیره انجام می‎‌شود. این نوع چاپ برای کارهای در تیراژ پایین استفاده می‌شود و قیمت بالاتری نسبت به چاپ اخنصاصی دارد.

  5. ابعاد: دستگاه های موجود در بازار هرکدام کارها را در اندازه های مشخصی چاپ می‌کنند. پس اگر قرار باشد کار شما از حد استاندارد بزرگتر باشد هزینه بیشتری را باید بپردازید.

مجتمع چاپ اندیشه برتر

مجتمع چاپ اندیشه برتر در کنار استفاده از بهترین و بروزترین ماشین آلات صنعتی و متخصص ترین نیروها، با شفافیت تعرفه و قیمت چاپ بهترین انتخاب برای خدمات چاپ می‌باشد. شما می‌توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید تا علاوه بر دریافت مشاوره رایگان از قیمت ها نیز مطلع شوید.

 



:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 اسفند 1400 | نظرات ()