معرفی متالایز و تفاوت چاپ مجله و چاپ کاتالوگ
نوشته شده توسط : اندیشه برتر

 

موارد تشکیل دهنده متالایز به صورت عموم از آلومینیوم با ضخامت بسیار پایین تشکیل شده است.  ضخامت آلومینیوم استفاده شده در متالایز 7 و 12 میکرون بوده که با لمینت روی دیگر ورقه ها، ویژگی و مزایای گوناگونی به آن ها اضافه می گردد. استفاده از چاپ متالایز اکثرا در بسته بندی های مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرد. از لمینت متالایز برای دیر تر فاسد شدن مواد غذایی مورد استفاده می باشد.

از ویژگی های متالایز می توان اشاره کرد به بازتاب نور خورشید بوده؛ زیرا از براقیت بالایی برخوردار می باشد. با توجه به این ویژگی بسیار مهم، قدرت چاپ پذیری متالایز بسیار بالا بوده و شما نیز بر روی محصولات خود انواع چاپ های جذاب را انجام داده و به همین امر موجب گشته تا محصولات جذاب دیده شده و مشتری را جذب کند.

 همانطور که معرف حضورتان می باشد، صنعت بسته بندی بسیار زیاد در میزان فروش اغلب کالا ها تاثیر گذار می باشد. این نوع چاپ به دلیل افکت های بسیار جذاب و زیبایی که در ساخت این چاپ ها بکار می رود از دستگاه های فوق پیشرفته چاپ استفاده می شود.

به دلیل وجود این ویژگی ها در این نوع چاپ، بسته بندی اجناس بسیار خاص و متفاوت از سایر بسته بندی ها می باشد و پس از آن ها فروش محصولات از طریق این نوع بسته بندی محصولات بسیار افزایش می یابد. چاپ متالایز امروزه بسیار کاربردی بوده و می توان اشاره کرد به استفاده آن در طراحی و دکوراسیون داخلی و برای تزئینات محیط می باشد

انواع و کاربرد های چاپ مجله

چاپ مجله ها برای تبلیغات از پرکاربرد ترین ها محسوب می شوند. زیرا بهترین راه حل برای تبلیغات محصول یا خدمات می باشد. چاپ مجله ها به صورت دفتر هایی بوده که در آن به یک موضوع یا چند موضوع اشاره کرده که در این مورد می تواند به صورت تبلیغات یا به نوعی اخبار بوده که به کاربر خبری را اطلاع بدهد.

مجله ها را می توان بر مبنای محتوای نوشته شده و نوع مخاطب بخش بندی کرد. در بخش نوع مخاطب می توان گروه سنی و غیره را در نظر گرفت.

مجله ها دارای چندین نوع می باشند که هر یک برای مخاطب های خاص خود را دارد. به عنوان مثال می توان اشاره کرد به چاپ مجله علمی، چاپ مجله دانشگاهی، چاپ مجله تخصصی، چاپ مجله عمومی و چاپ مجله داخلی از سری مجله هایی بوده که هر یک کاربرد و مخاطب خاص خود را دارد.

 

 چاپ کاتالوگ چیست و انواع آن

اغلب افراد چاپ کاتالوگ و چاپ مجله با یک دیگر به اشتباه می گیرند، تفاوت چاپ کاتالوگ و چاپ مجله با یک دیگر در جنس کاغذ استفاده شده می باشد. اصولا هر دو برای تبلیغ محصول یا خدماتی فعالیت می کنند. چاپ مجله نسبت به چاپ کاتالوگ ارزان تر بوده اما چاپ کاتالوگ از بازدهی بهتری برخوردار می باشد. چاپ کاتالوگ به دفتر یا دفترچه ای گفته می شود که در آن شما به صورت تخصصی محصولات یا خدمات خود را تبلیغ می کنید که در آن محصول یا خدمات خود را با مشخصات کامل معرفی می کنید.

 وظیفه کلی و هدف اصلی از چاپ کاتالوگ یا بروشور ارائه کالا، محصول، خدمات و امکانات می باشد که کاغذهایی که در کتالوگ مورد استفاده قرار می گیرد ضخیم تر بوده نسبت به مجله ها.

کاتالوگ دیجیتال به عنوان یه فایل بوده که شما می توانید با توجه به نیاز های خود و محصول یا خدمات خود آن را به دست طراحی داده و شمتا نیز می توانید آن را به صورت عموم در وب سایت خود قرار داده تا مشتری شما نیز بتواند با دریافت آن کاتالوگ دیجیتلی شما را مشاهده کند. در کاتالوگ دیجیتالی این امکان را به مشتری های خود خواهید داد تا به صورت آنلاین از خدمات و محصولات شما را مشاهده کنند.

عوامل تاثیر گذاری در چاپ کاتالوگ

انتخاب ابعاد: انتخاب ابعاد یکی از مهم ترین عوامل بوده که بستگی به نوع استفاده شما از چاپ کاتالوگ می باشد. خیلی ها بر این معتقد هستند هر چه اندازه کاتالوگ بزرگ تر بوده بازدهی تبلیغاتی آن بیشتر خواهد شد، اما این طرز فکر اشتباه بوده که در برخی اوقات اندازه و ابعاد کاتالوگ گرچه کوچک بوده اما چون قابل حمل بوده برای مشتری به همراه خود داشته و می توانند کاتالوگ شما رو مشاهده کند. پس اندازه و ابعاد کاتالوگ ها بستگی به نوع فعالیت شما دارد.

تعداد صفحات: میزان تعداد صفحات یک کاتالوگ بستگی به تعداد محصولات و خدمات شما نیز می باشد. محتوایی که در چاپ کاتالوگ انجام می شود بایستی بسیار کوتاه و کامل بوده تا از زیاد تر شدن صفحات جلوگیری کند.

نتیجه گیری

امروزه در حوزه تبلیغات بهترین راهکار چاپ می باشد. زیرا با چاپ بر روی لیبل های مواد غذایی و کاتالوگ و مجله موجب گشته تا کسب و کار شما به افراد معرفی شده تا در صورت نیاز مردم نسبت به کالا یا خدمات شم با تمام جزئیات کسب و کار شما را آنالیز و در صورت نیاز با تمام اطلاعات شما را در اختیار داشته باشد. همین امر موجب گشته تا مسئله چاپ امروزه بسیار مهم می باشد.





:: برچسب‌ها: متالایز , چاپ مجله , چاپ کاتالوگ ,
:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 آذر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: